tiistai 5. lokakuuta 2010

Uusi ulkoasu...

Ankeaa ja tylsänharmaata. Tänään ei kuitenkaan ole ankea, eikä harmaa päivä. Olen jo pitkään ollut sisimmässäni jostain kumman syystä hyvin iloinen, en lainkaan harmaa. Miksi siis tylsistyttää jokainen tylsällä harmaalla, kun blogspotissa kykenee räätälöimään ulkoasustaan vaikkapa... iloisen kirkkaanvihreän?

Jotenkin tänään on sellainen olo, että vaikka talvi onkin vasta tuloillaan, minä elän keväässä. Olen perhonen, lentelen ja liitelen. Haaveilen.

Auts. Kirjoitinko minä kaiken tuon? Kaipa minä sitten kirjoitin... Mikäköhän minuunkin on iskenyt. Taitaapi olla tämä yleinen onnistumisen tunne, kun koeviikko meni niin hyvin, etten ollut uskaltanut edes toivoa :D

4 kommenttia:

  1. Kaunis ja kepeä ulkoasu, oikein ihanan värinenkin. Olihan se edellinen ulkoasu kieltämättä hieman synkkä, vaikka sen pelkistetystä tyylistä pidinkin. Jotenkin alleviivasi vähän synkempiä tekstejä hyvin :)

    Ihana kuulla, että on ihana fiilis! Olen jo ehtinyt pohtia, että olenko ainoa, jolla on käänteinen syysmasennus - mitä pidemmälle mennään ja pimeämpi tulee, sen valoisammalta ja keveämmältä tuntuu sisällä ^^ Onneksi en ole ainut, josta tuntuu, että pää leijuu pilvissä.

    Ja vielä sen kolmannen tai neljännen kerran: Onnea, onnea koeviikon menestyksestä!

    ~Sinikettu

    VastaaPoista
  2. Niin, pirtsakkaa ja minttua <3. Nam. Pidän tästä sitä enemmän, mitä enemmän tätä katson. Onneksi tämä ei vaikuta siihen, miltä viestinkirjoittaminen bloggerissa näyttää, joten pystyn keskittymään myös vakavampien aiheiden kirjottamiseen, enkä saa yliannostusta iloisen kirkkaanvihreää :D

    - Al

    VastaaPoista
  3. Oli vain pakko vielä tulla kommentoimaan, että hyvältä näyttää kotikoneellakin <3

    ~Sinikettu

    VastaaPoista
  4. Tein vielä pari pikkumuutosta tuohon, lisäsin tekstejä ja linkkejä + säädin koko hökötyksen niin, että myös rekkaamattomat pystyvät kommentoida. Haha, mä jopa olen hiukan mainostellut, josko tänne saataisiin joku muukin mun järjetöntä ja järjellistä ajatuksenjuoksuani tarkastelemaan!

    VastaaPoista